Na hoeveel tijd geeft squatten een goed resultaat?

Ik wil graag rondere billen en las online dat squatten hele mooie resultaten oplevert.
Hoe lang en vaak moet ik squatten om van redelijk platte billen naar een paar ronde te gaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
28.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is ook niet de bedoeling, maar dat is geen antwoord op mijn vraag..
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik vind haar lichaam mooi, je kunt zien dat ze er hard voor heeft getraind.
Het is misschien niet ieders smaak, maar het is haar lichaam en ze doet ermee wat zij wil.

Het beste antwoord

Dat kun je niet zomaar zeggen, dat ligt aan je lichaamsbouw, wat je aanleg is om spiermassa te kweken, hoe je traint en wat je eet, etc.

Maar 2-3x in de week trainen is een mooi begin. Dingen als squats, lunges en deadlifts zijn zeer goede oefeningen om te doen. Liefst wel met gewicht voor optimaal resultaat, je wilt vollere billen, dus moet je daar meer spieren kweken.
Veel traplopen is ook goed voor je bilspieren.

Ik ben zelf bezig met barbell squats, zoals die foto dus. Ik begon met 20 kilo, en ben langzaam omhoog gegaan en zit nu al op 55 kilo.
Ik doe meestal 3 setjes van 10, en daarnaast wat andere oefeningen.
Dan ga je zeker resultaat zien na een paar weken.

Een beetje op je voeding letten is ook wel handig. Zorg er in elk geval voor dat je genoeg eet, en voldoende eiwitten binnen krijgt.
Verder maakt het niet zoveel uit wat je eet, als je maar redelijk zit met je vitamines en dergelijke.

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze schijnt ook wel aardig te werken, maar geen persoonlijke ervaring mee: http://www.youtube.com/watch?v=SmcLB9ObdOM
30 day butt lift, je kunt gewoon de filmpjes volgen.
En hier is de kalender met het schema dat erbij hoort: http://www.lionsgatebefit.com/30daybuttlift.pdf

Toegevoegd na 5 minuten:
De vorm van je billen is trouwens grotendeels genetisch bepaald en word ook gevormd door je heupbotten.
Dus je kunt wel je bilspieren trainen om die iets voller en strakker te krijgen, maar het zal nooit een Brazilian Butt worden zeg maar.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel!