Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke maat bokszak moet ik halen?

Deze vraag is al eens geweest, maar al gesloten voor ik mijn antwoord kreeg, omdat degene die hem had gesteld zijn antwoord wel al had blijkbaar.

Ik heb bijna een boxzak aangeschaft van 100cm, ik ben 16 jaar. Denken jullie dat dit de goede lengte is? Ik wil er niet meer dan 70 euro aan besteden, liefst minder als 60.. Maar ik wil ook een goede kwaliteit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
497

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoi Jesse,

Ik heb ook een bokszak aangeschaft, die was is 70 cm en ik gebruik heb al vanaf mijn 11de, ik ben nu 13 en eigenlijk is die wat te klein. Ik heb de bokszak zo'n 160 cm vanaf de grond ( hoogste punt is dan 160 cm) opzich wel hoog genoeg voor mij.

Maar jij bent 16 dus ik raad je aan om nog wel groter dan 100 cm te nemen, toen ik 11 was, was 70 cm al best wel klein voor mij..

Het beste wat je kunt doen is de bokszak bij een sportzaak kopen, daar kun je altijd de bokszak uitproberen, en de mensen daar hebben er veel verstand van. Zij weten weten wel hoe groot jou bokszak moet zijn.

Ik denk dat je toch in staat moet zijn om meer voor de bokszak te betalen, aangezien in denk dan 100 cm voor jou te klein is..

Heb je het dan nog niet gevonden kun je gewoon de bokszak nemen waarvan jij hem het beste/handigste vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding