ik ben gister de heletijd wezen zwemmen, ik lag gister dan in bed en toen leek het net of ik nog steeds in het zwembad lag. wat is dat ?

het gevoel van de golven en zo.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
evenwichtsorgaan... ik heb het ook na een dag varen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fidolecosp jij ook beste antwoord maar kan er maar 1 kiezen

Antwoorden (2)

Dat is hetzelfde als wanneer je de hele dag gevaren hebt. Als je de boot opgaat moet je evenwichtsorgaan zich even instellen zeg maar, op het geschommel van de boot. Kom je na een paar dagen of een dag van de boot af, dan moet je evenwicht zich weer instellen omdat de grond dan stil blijft, maar heb je het gevoel dat alles om je heen beweegt. Met een dag zwemmen is het gevoel wel wat minder omdat de beweging niet zo sterk is, maar als je dan eenmaal stil op bed ligt gaat je evenwichtsorgaan weer van zich laten horen, omdat het even "de weg kwijt is" ofwel, nog niet ingesteld op vaste groen onder de voeten
anneliez
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt! beste antwoord
Zoals mijn voorganger zegt, heeft het te maken met je evenwicht dat terug op normaal moet worden gereset. Het zelfde heb ik wanneer ik met de camper op reis ben geweest, dan heb ik nog enkele weken evenwichtsproblemen.
Het kan ook zijn dat er water in je oren is terecht gekomen achter het trommelvlies en dat kan ook problemen geven, zoals bij een oorontsteking
Robby BB