Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Streetdance niet voor meisjes?

Ik zit al 8 jaar op Streetdance en nu zeggen ze dat streetdance niet meer voor meisjes is :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
732
Kimath
12 jaar geleden
Gewoon lekker dansen als jij dat leuk vind.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Tuurlijk wel !! Ik heb er ook op gezeten , en er zitten super veel meisjes op! laat ze maar kletsen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ja, dat slaat echt nergens op! ik heb zelf ook vele jaren op Streetdance gezeten en er was geen enkele jongen bij - het waren alleen maar meiden.
Wanneer je de tv aanzet zie je ook heel veel meiden die dansen. ik vind dansen juist wat meer voor meiden dan voor jongens, omdat ze over het algemeen meer/een beter gevoel voor ritme hebben dan jongens.

Geniet er gewoon van! en laat die mensen die dat zeggen maar links liggen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik wil hier geen mannen beledigen hoor!
Al die mannen die je nu ook bijvoorbeeld op tv ziet zijn natuurlijk ook heel goed! er is niks mis mee als een jongens danst..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En sinds wanneer trek jij je iets aan van wat 'ze' zeggen? Op alle dansprogramma's op tv zijn er keigoede streetdancende meiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wie zijn die "ze"?
De jongens die het niet zogoed kunnen als jij en dus eigenlijk gewoon stikjaloers zijn?
Zolang jij het leuk vindt, gewoon blijven doen, niks van aan trekken
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Nee, dat is helemaal niet waar. Geen ene sport is speciaal voor jongens of meisjes, alleen bij de ene sport zitten meer meisjes of jongens dan bij de andere. Maar bij streetdance zitten juist heel veel meisjes! Trek je er niks van aan en ga gewoon lekker verder dansen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
trek je er niks van aan!
ik zit op streetdance en er zit maar 1 jongen in de groep, voor de rest allemaal meisjes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding