Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het verschil tussen mannen en vrouwen running tights?

Ik wil een hardlooplegging gaan kopen. Maar hebben mannenleggings ook andere pasvormen of hebben ze gewoon andere kleuren? Want dan zou ik als vrouw ook best een mannen tight kunnen kopen toch?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
5.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik loop regelmatig in de broek van vriend. Zo'n strak thermo running ding is dat. Volgens mij is er geen verschil met mijn eigen broek.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Op zich kan de maat anders zijn, dus een vrouwen M is geen mannen M. Verder kun je bij vrouwen meer stof rond de heupen verwachten maar wellicht heft dat op omdat de mannen meer van voren nodig hebben.

Hier kun je ook lezen dat er weinig verwacht wordt en dat het een kwestie van passen is, zoals je ook zou doen als je een vrouwenbroek gaat passen.

http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20081110150148AAu4JEP
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De mannen maten zijn heel anders dan de vrouwen maten, maar natuurlijk ligt het ook aan jouw lichaam. Heb je grote billen, dan heb je op die plek meer ruimte nodig, wat normaal gesproken bij een mannenmaat niet zo is.
Heb je een normaal gevuld vrouwenlichaam, dan zal het niet dezelfde maat zijn. Passen/proberen kan je natuurlijk altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zitten wat subtiele verschillen tussen hardloopbroeken (tights) voor mannenn en vrouwen. Mannentights hebben de taille vaak wat lager zitten. Mannen hebben bovendien vaak een bredere taille en smallere heupen/billen dan vrouwen. Tenslotte hebben manne vaak ''rechtere' benen dan vrouwen, dus met minder verschil in breedte van onderbeen en bovenbeen.
Dit alles hoeft je niet te weerhouden om gewoon een mannenversie te kopen, als-ie maar lekker zit. Heb ik twee jaar geleden jaar ook gedaan: alle lekker dikke wintertights waren op, dus als escape heb ik een mannenversie gepast en gekocht: draag ik nog steeds met veel plezier. Veel loopsucces!
Tips over hardlopen? Kijk ook even op mijn blog: loopvuur.tumblr.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding