Waar is die emmer voor bij boksen in de time out?

Die emmer die tussen hun benen wordt gestopt zodra het rust is bij boksen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Kunnen ze het water in spugen en evt bloed en mss zelfs als ze moeten braken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soort spuugbak, ze krijgen drinken in hun mond gespoten maar dit spugen ze vaak meteen weer uit (vraag me niet waarom).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met het harde sporten en de snelle ademhaling wordt de spuug erg dik in de mond.
Het water wat ze erin gespoten krijgen, wordt gebruikt om te spoelen, daarom spugen ze het uit.
Er blijft voldoende water achter, om de keel nat te maken. Wat het dorst-gevoel weg haalt. Probeer zelf een keertje uit, als je hard aan het sporten bent.
Bv fietsen als het warm weer is, dan krijg je het ook makkelijk.