Is vak z4 in de kuip een vak om te staan of om te zitten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Antwoorden (1)

Dit is een sta-vak
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar hoe kan het dan dat ik wel op mijn eticket een stoelnummer heb?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is tegenwoordig verplicht, de hele kuip gaat daar 1 deze jaren aan geloven. Maar alle vakken die aan het veld liggen worden tijdens wedstrijden van Feyenoord als sta vak gebruikt. Behalve een heel klein deel van Z2
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En je hoeft je niet aan de stoelnummering te houden, gewoon lekker staan waar je wil
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ooh oke bedankt tja morgen wordt eerste voetbal wedstrijd in de kuip heb deze kaarten voor 30 euro op vakantie veilingen.nl op de kop kunnen tikken we gaan zien morgen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe het is tijdens een bekerfinale weet ik niet want dat hangt af van wat de mensen om je heen doen. Ik weet alleen hoe Feyenoord vak gebruikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ooh oke dan zie ik het vanzelf wel