Dit is een vrij oude Barbie Ken. Is deze wat waard als ik 'm zou verkopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
NSFW!
Amadea
11 jaar geleden
Wat bedoel je met die letters, Lucid? Op Goeie Vraag worden bijdragen in begrijpelijk Nederlands geschreven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mijn vrouw (die bezit vele honderden Barbies) is deze Ken niet echt zo oud. Zij zou er nog twee twee euro voor geven.
Ritsuka
11 jaar geleden
Als je dat al not suitable for work vind, ga je zeker nooit naar de winkel tijdens uitverkoop. Al die blote paspoppen, schande! ;)
Amadea
11 jaar geleden
Hé, ikkeniewete, ben jij dan een man? Tot nu toe heb ik altijd gedacht een vrouw....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nooit van gehoord...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, Amadea, da's nu het mysterie van een nickname. Aangezien er twee A's in jouw naam zitten, neem ik vanzelf aan dat je een vrouw bent, maar helemaal zeker weet ik dat natuurlijk ook niet (tenzij vermeld in je profiel, maar die ga ik niet allemaal uitpluizen).
Bovendien zijn er ook vrouwen die een vrouw hebben en mannen die een man hebben. Denk maar aan de burgemeestersvrouw van Maastricht ;)
Amadea
11 jaar geleden
Dat er vrouwen zijn die een vrouw hebben is mij bekend. Mijn zus is ook zo'n persoon! Ik ben heus een vrouw, maar jij wilt het kennelijk niet bekendmaken, ikkeniewete?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh jawel hoor! ik schreeuw het niet van de daken, maar maak er ook geen geheim van. Ik ben 100% man en mijn vrouw 100% vrouw.
Antoni
11 jaar geleden
Ikkeniewete, waarom zeggen "twee A's" in de naam van Amadea jou iets? Één A aan het eind van een voornaam maakt de kans toch al groot dat het gaat om een vrouw(ennaam)?
Amadea
11 jaar geleden
Behalve als het een Italiaan betreft. Andrea Bocelli bijvoorbeeld.

Het beste antwoord

Een écht oude barbie, een speciale uitgave, nieuw in doos en nooit mee gespeeld, kan een leuk zakcentje waard zijn.

Deze Ken is echter nog helemaal niet zo oud (in elk geval van na 1980) , moeilijk te dateren door het ontbreken van kleding , accessoires en verpakking, en heeft daardoor geen enkele verzamelaars- of handelswaarde.

Met wat geluk brengt hij op een rommelmarkt nog twee of drie euro op. Sorry, meer zit er echt niet in.