Hoe kun je thuis turnen oefenen?

Ik heb binnen 2 weken punten op LO. Het probleem is dat ik het niet kan en volgende week kunnen we niet meer oefenen want dan hebben we examens. We moeten oefeningen doen op de brug (of de gelijke liggers of zo iets) en aan een baar waar je rond moet draaien. Ik wil daar thuis op oefenen maar weet niet hoe... Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klimrek in de speeltuin of ga eens kijken bij een trimbaan in een natuur gebied.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan netzoals ArnhemArnt zei naar een speeltuin gaan. Je kan als je een trampoline hebt misschien daarop oefenen en als je een duikerrek hebt kun je daar misschien op oefenen. Je kan ook iemand bellen waar je altijd mee traint en jullie oefenene samen.

Antwoorden (1)

Dat kan niet, wat je ook probeert je gaat het doen op iets wat daarvoor niet gemaakt is. Turntoestellen moeten aan enorm hoge eisen voldoen en dus is het gevaarlijk om het thuis te doen. Wie weet krijg je een ongeluk en kun je helemaal niets.

Jammer dan voor de punten, je moet het compenseren met een andere keer.

Je kunt natuurlijk een turnvereniging bellen en vragen of je een uurtje priveles kan krijgen.