Waar in Nederland kan ik een Revolution Jump Rope kopen en/of bestellen?

Dit is hem http://wodrope.com/jump-ropes/revolution-jump-rope

Helaas is het dan nog eens 24 euro extra voor verzendkosten vanuit Amerika en heb ik geen creditcard..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Springtouwen zijn ook te koop bij de Intertoys..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na het zien van het (soort) springtouw wat ik zoek is het misschien begrijpelijk dat ik dat niet in de Intertoys zal kunnen vinden.

Antwoorden (1)

Ik ben bang dat je hem toch echt via die website zal moeten bestellen. Voor zover ik weet heeft deze winkel geen locaties in Nederland en is het een uniek product dat niet bij andere winkels gekocht kan worden. Succes.