Hebben de foute beslissingen van de Franse scheidsrechter consequenties voor hem?

Dit in de wedstrijd Brazilië - Ivoorkust.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (6)

Als de FIFA constateert dat er grove fouten gemaakt zijn (en daar lijkt het wel op), dan zal hij in ieder geval dit WK niet meer fluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foute beslissingen leiden ertoe dat hij niet meer mee mag fluiten, indien fouten de uitslag van de wedstrijd duidelijk beinvloeden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal in de komende dagen pas duidelijk worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was geen topwestrijd voro deze scheidsrechter maar hij maakte volgens mij (ik heb niet de hele wedstrijd gezien) ook geen grove fouten. De eerste keer deelde Kaka duidelijk een tik uit aan een speler van ivoorkust. De tweede keer was geen bewuste stoot, en naderhand kon je op debeelden zien dat de speler van ivoorkust speelde dat hij tegen zijn hoofd werd geslagen, maar dat kon de scheidsrechter op dat moment moeilijk zien misschien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is natuurlijk wel degelijk een grove fout om, bij twijfel over al dan niet hands, met de speler zelf te gaan overleggen of hij daadwerkelijk hands maakte.

Normaal gesproken zal deze meneer dit Wk geen wedstrijd meer fluiten.
Maar met de Fifa weet je het nooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hands bij dat doelpunt had hij moeten zien. Ook had hij moeten zien dat de rode kaart van Kaka aangenaaid is. Daar is hij scheidsrechter voor.