Is er een overzicht van welke scheidsrechter welke wedstrijd fluit tijdens het WK?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Als u bedoeld voor de 4 matchen die nog volgen, dan is dat nog niet geweten.

fifa moet dit nog beslissen.

Bjorn Kuipers zal hoogstwaarschijnlijk niet meer geselecteerd worden omdat je niet mag optreden in match waar je vaderland speelt, alsook de andere match die tegen u vaderland kunnen uitkomen.

enkel als nederland er uitligt kan hij nog de finale fluiten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antwoord is onjuist, Kuipers kan niet meer fluiten wanneer zijn land de halve finale heeft gehaald. Dit is geen geschreven wet, maar wordt als ongeschreven regel gezien en is in de praktijk nog nooit gebeurd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar is geen geschreven wet!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
antwoord op de vraag is wel juist! gedeelte met kuipers is maar bijkomend
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.goal.com/nl/news/3667/wk-2014/2014/07/02/4930274/kuipers-dreigt-wk-finale-mis-te-lopen Héél onwaarschijnlijk. Ook al verliest Nederland van Argentinië, is de kans wel heel klein dat 'ie in de finale Argentinië fluit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verder vind ik de vraag nogal vaag... Vraagsteller zou er goed aan doen e.e.a. te verhelderen.