Is er een surfkamp in nederland voor ongeveer 200-300 euro?

Een jongerenkamp vanaf 14/15 jaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Nee, voor dat geld is er geen surfkamp te vinden voor jongeren, wel kun je op een camping in Renesse terecht en vanuit daar surfles nemen, kijk ook eens op www.simbo.nl/jongerenreizen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Internet: Quicksilver op de Canarische Eilanden, €335,-
Hoe betrouwbaar dat is weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi, je kunt een surfkamp ondernemen in de buurt van Vlieland. Kosten rond de 450 euro. Is wel een compleet verzorgd kamp.

Kijk maar eens hier: www.surfschoolvlieland.nl

Een ander idee voor een kamp (dan wel geen surfen) is een outdoor-vakantie met te gekke outdoor activiteiten zoals High Rope Parcours, Down-Hill-Step, Speleologie, klimmen & abseilen, etc. Echt ontwikkeld voor de leeftijdsgroep 14-17jr., kijk maar eens op www.survivallife.be/ardennen-arrangementen/outdoor-vakantie.htm

Groetjes Anita