Hoeveel spiermassa kan je aankomen als beginner?

Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort beginnen met krachttraining nu is mijn vraag hoeveel spiermassa kan ik aankomen per maand, ik moet jullie zeggen dat ik altijd zwaar ondergevoed ben geweest. Ben 1,85 m en weeg 70 kilo en heb een vetpercentage van ongeveer 11%.

Dus hoeveel spier kan ik kweken elke maand?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ben zelf 18 jaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
11 jaar geleden
let vooral ook goed op je voeding, je moet waarschijnlijk meer eten dan je denkt. Let vooral goed op voldoende eiwitten.
Hoeveel train je in de week?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik trainde al een lange tijd geleden voor maar 3 maanden ben toen 4 kilo puur spier aangekomen en 2 kilo vet en 1 kilo vocht aangekomen.
Maar trainde toen niet serieus.

Antwoorden (1)

In een maand valt sowieso niet veel spiermassa te kweken, dit is een proces dat meer tijd nodig heeft. Als beginner daarin tegen gaat dit wel wat sneller dan als je al wat meer gevorderd bent, maar om de echte spiermassa uit te rekenen heb je sowieso meer gegevens nodig zoals de soort oefeningen en met welk gewicht, welk interval etc. en dan nog is het zeer lastig en eigenlijk niet te doen omdat er ook een bepaalde biologische aanleg aan vast zit...

Tip: doe het nou gewoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een jaartje geleden had ik voor eest getraind voor maar 3 maanden maar deed niet serieus ben toen in die 3 maanden 4 kilo puur spier en 2 kilo vet en 1 kilo vocht aangekomen. Ga binnenkort beginnen 3 of 4 keer per week te trainen met compounds oefeningen full body dus. Zou je misschien een schatting kunnen maken als ik nu wel serieus ga trainen?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tip gebruik eiwit shakes