Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het slecht voor mijn haar als ik bijna heel de dag moet zwemmen??

Morgen ga ik met mijn vriendje en vriendin en daarvan het vriendje zwemmen. Ik ben rond half 6 klaar maar moet daarna om 7 uur weer gaan zwemmen voor reddingsbrigade. Is dit slecht voor mijn haar ( Beschadigt het of iets anders ) ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
578
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou wel een badmuts opdoen (chloor!)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Is het in een zwembad , ja meestal dus chloor , ja dat droogt je haar uit . Zeker als het vaak gebeurt . Spoel je haar na het zwemmen heel goed uit en daarna wat conditioneer . Dus evt zonder shampoo . Het op laten drogen met chloor is zeer slecht . Blondeer je haar niet ! Dat wordt vaak groenig door het chloor . :( heb je wel je haar gekleurd of geblondeerd buffer je haar met wat goedkope vette wax of gel . Dat kan nooit geen kwaad voor dat je gaat zwemmen , wat wax , olie of vette gel er in dan heeft het chloor minder invloed op je haar . Dus het hoeft zeker niet zorgelijk te zijn als je het direct goed aanpakt . Succes met je zwemmen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In aanvulling: Ik merk altijd dat het chloor minder inwerkt als ik vlak van tevoren conditioner gebruik.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding