Is het slecht voor mijn haar als ik bijna heel de dag moet zwemmen??

Morgen ga ik met mijn vriendje en vriendin en daarvan het vriendje zwemmen. Ik ben rond half 6 klaar maar moet daarna om 7 uur weer gaan zwemmen voor reddingsbrigade. Is dit slecht voor mijn haar ( Beschadigt het of iets anders ) ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou wel een badmuts opdoen (chloor!)

Antwoorden (1)

Is het in een zwembad , ja meestal dus chloor , ja dat droogt je haar uit . Zeker als het vaak gebeurt . Spoel je haar na het zwemmen heel goed uit en daarna wat conditioneer . Dus evt zonder shampoo . Het op laten drogen met chloor is zeer slecht . Blondeer je haar niet ! Dat wordt vaak groenig door het chloor . :( heb je wel je haar gekleurd of geblondeerd buffer je haar met wat goedkope vette wax of gel . Dat kan nooit geen kwaad voor dat je gaat zwemmen , wat wax , olie of vette gel er in dan heeft het chloor minder invloed op je haar . Dus het hoeft zeker niet zorgelijk te zijn als je het direct goed aanpakt . Succes met je zwemmen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In aanvulling: Ik merk altijd dat het chloor minder inwerkt als ik vlak van tevoren conditioner gebruik.