Waarom moet je je vingers omhooghouden tijdens het watertrappelen ?

Tijdens zwemles leer je om je 2 wijsvingers boven het water omhoog te houden, waarom is dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
4.3K

Het beste antwoord

Om je armen niet te gebruiken bij het water trappelen, wat alleen vanuit je benen moet komen. Door je vingers op te steken kan de zwemleraar goed zien dat je je armen en/of handen niet gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is net ietsje zwaarder, dus als je dat kunt dan kun je niet vals spelen en met je handen meedoen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad zoals gezegd, dat al het werk vanuit je benen moet komen..

Ik denk dat dit ook een soort evenwichtsoefening is..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om twee redenen:

1. Omdat je dan niet je handen kan gebruiken om het je benen gemakkelijker te maken.

2. Om mensen die tijdens een storm buiten gaan watertrappelen door de bliksem te laten treffen waardoor de bevolking wordt uitgedund en er ook weer nieuwe darwin awards toegewezen kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doorhalen wat niet van toepassing is ? grinzzzzz (+1)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank :)