Waar kan ik het snelste en goedkoopste een origineel voetbalshirt bestellen?

Ik zie heel veel prijsverschillen tussen website voor originele EK shirts. Waarom zijn die prijsverschillen zo groot? Dit maakt mij bij sommige websites argwanend.

Toegevoegd na 31 minuten:
Ik zie toch website die claimen originele shirts te hebben en zomaar een prijsverschil van c.a. 13 Euro. Zie bv deze websites;
http://www.ikwileenvoetbalshirt.nl/landen/italie.html in vergelijking met deze;
http://www.voetbaldirect.nl/landen/puma-italie-shirt-thuis.html
Ik heb hier als vb een Italië shirt omdat ik deze kado wilt doen aan een vriend van mij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2.7K

Het beste antwoord

Voetbalshirts die origineel zijn en door laten we even zeggen Nike zijn geleverd zijn voor een verkoopprijs verkocht. Toch zijn er richtlijnen vanuit Nike die bepalen voor hoeveel een Nike shirt minimaal verkocht mag worden en wat er verkocht mag worden.

1. Als je een officieel Nike shirt wil kopen van het Nederlands Elftal ben je op dit moment tussen de 70 en de 80 euro kwijt voor een senior thuis shirt. Als het eronder zit dan is het dus zeker een replica.
2. Als je een officieel thuisshirt wil kopen van Adidas (Duitsland en Spanje) dan ben je op dit moment tussen de 80 en de 90 euro kwijt.
3. Wil je een officieel thuisshirt van puma (Italie) dan ben je ongeveer tussen de 80 en de 90 euro kwijt.

Dit zijn toch wel de meest voorkomende kledingenmerken en de prijzen zijn gebaseerd op een klein onderzoek, deze kunnen niet gegarandeerd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De duurdere shirts zijn de officiele shirts, die zijn ook gemaakt van beter, fijner zitend materiaal.

De andere shirts zijn vaak katoenen replica's.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je hoofdvraag nog niet beantwoord zie ik:
je kunt op veel plekken shirts bestellen. Als je echt een origineel voetbalshirt wilt hebben, dan betaal je meer.

Hier een site met de originele shirts:
http://www.nederlandselftalshirt2012.com/

Een duurdere versie vind je hier:
http://www.subsidesports.nl/nl/nationale-teams/europa/nederland.html

Toegevoegd na 38 minuten:
Tja, ik kan ook geen verschil tussen de beide shirts ontdekken. Ik neem aan dat de ene een betere deal heeft weten af te sluiten met de leverancier.

Het duurste shirt heeft trouwens geen verzendkosten, bij het goedkoopste shirt kun je kiezen uit gratis verzending (gewoon via de brievenbus) of als pakket met track & trace.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op www.avantisport.nl

Toegevoegd na 48 minuten:
Ga naar teamwear,
heren,
overige teams.
42,50
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je zo snel mogelijk een shirt wilt kopen (Italiaans in jouw geval), kun je het beste langs een winkel zoals de Intersport, Sport 2000, etc.. Daar worden meestal ook wel Italiaanse shirts verkocht.