De eerste doelpunt van Nederland werd geschoten door Sneijder maar er verkeerd in gekopt door de Braziliaan Melo (verkeerd voor Brazilië).
Waardoor het eerste Nederlandse doelpunt telde voor Melo.
Het 2e Nederlandse doelpunt was wel echt van Sneijder.
Dus eigenlijk had Sneijder 1 doelpunt gemaakt in de wk wedstrijd tegen Brazilië

Toegevoegd na 17 uur:
Inmiddels is op nos teletekst pagina 808 te lezen
dat de FIFA alsnog het eerste doelpunt toegekend als gemaakt door Wesley Sneijder.
Hiermee heeft Sneijder toch beide doelpunten gemaakt in de wedstrijd tegen Brazilië.
En heeft Sneijder dit WK al vier doelpunten gescoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het was een eigen doelpunt. Hij werd nog door een Braziliaan aangeraakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het was eigen doelpunt..dus sneijder heeft maar 1 x gescoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het officiële wedstrijdverslag noemt het eerste Nederlandse doelpunt een eigen goal door Felipe Melo.

Toegevoegd na 17 uur:
Herstel; het officiële rapport is bijgesteld, het doelpunt is nu toegeschreven aan Wesley Sneijder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sta helemaal achter biggles alleen als iemand van de tegen partij moedwilleg in eigen goal schiet zou het een eigen doelpunt mogen heten ,vooral dat voorbeeld van de keeper is perfect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moedwillig? Dus expres? Denk niet dat dat ooit gebeurt..
Ja ik vind van wel.Ze hebben gegokt en verkeerd gegokt.

Toegevoegd na 32 minuten:
Sneijder krijgt toch eerste goal toegewezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom nou een duim omlaag als ik vragen mag.
Ik zeg toch helemaal niets verkeerd.
Sneijder heeft toch terecht gescoord en de tegenpartij heeft toch verkeerd gegokt.
Vandaag is de eerste goal ook toegekend aan Sneijder. Dus heeft hij gister inderdaad allebei de goals op zijn naam staan...