Hoe heet zo'n strak broekje (soort legging) onder je normale voetbalbroekje?

ik zoek voor de winter een verwamde (onder m'n voetbalbroekje) legging, wat ook goed is voor de spieren, ongeveer zoiets wat wielrenners hebben maar dan speciaal voor voetballers!

& de zelfde soort maar dan Tshirt soort.

graag van nike/adidas en het goedkoopst!

bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
7K
Amadea
12 jaar geleden
Maar het gaat dan neem ik aan om damesvoetbal? Of klopt jouw foto niet met de werkelijkheid?
Amadea
12 jaar geleden
De vraag is niet eens duidelijk. Wat bezielt degene die overal een minduim voor geeft? Weet die het beter dan de vraagsteller?

Het beste antwoord

Als dat een foto van jou is, dan wil ik graag eens langs de lijn kijken hoe je voetbalt:P

Nu ff serieus: Je kan slidingbroekjes en ook bovenshirts om je spieren warm te houden makkelijk en goedkoop bij Perrysport halen, anders is Actiesport iets voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks, iedereen die antwoord gaf

Andere antwoorden (4)

Slidingbroekje of thermobroek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij bedoel je een tait
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Under Armour verkoopt deze producten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.intersport.nl/producten/nieuwe_collectie/nike-slidingbroek_p3270

Het heet inderdaad slidingbroekje of thermobroekje als je ze graag wil kopen je kunt ze denk ik gewoon bij Aktie Sport, Perry Sport of Sport 2000