Als je op een sportschool kickbokst, kan je dan ook meedoen met vechtsportgala's?

Ik ga misschien naar de sportschool( hoofddorp health club ) en daar ga ik dan kickboks en cardio training volgen, ik wil dan ook graag meedoen aan die vechtsportgala's of gewoon wedstrijden. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Als je heel goed word is dat mogelijk maar ligt ook aan waar je sport,bij een sportschool speciaal op kickboksen gericht betete training en connectie,s in de kickbokswereld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hangt inderdaad af van de sportschool. Je hebt ook veel sportscholen die dat zelf organiseren met bijv. hun beste kickboksers. Voor de rest kan het zijn dat als je echt goed kan kickboksen dat jou club je inschrijft voor een gala. Daar zul je wel mee moeten overleggen.