Ik wil een snowboard kopen, maar ik heb er niet zoveel verstand van.. Iemand ervaring met een goede snowboard winkel? merk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Hallo..
Een snowboard kopen doe je niet zomaar. Het kost nogal wat geld en daarom moet je wel van te voren goed geïnformeerd zijn.

Dan is de tweede vraag: Wil je alleen een board kopen, of ook bindingen en boots? Ben je wel al bekend met je stijl van boarden of niet?

Ikzelf kom uit de omgeving van Haarlem en Revert is een gevestigde naam in Nederland als het gaat om snowboarden. Zij hebben mij echt goed geholpen bij de aankoop. Inmiddels ben ik wel bekend met het materiaal e.d. en bestel ik nu via de webshop. Lekker eenvoudig thuisbezorgd ;)

Of zoek gewoon op google... Succes met je aankoop!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel allemaal voor jullie hulp en ik ga wat doen met deze nuttige informatie!

Andere antwoorden (2)

Een snowboard uitkiezen is niet echt iets wat je zonder deskundige hulp moet doen. Er zijn namelijk enorm veel verschillende snowboards, denk aan carveboards, boards voor in halfpipes, voor rails/boxen, voor poedersneeuw en voor keiharde pistes. Het ligt er dus een beetje aan wat jij leuk vindt om te doen wat voor een bord je nodig hebt.

Ook heb je specifieke boards voor mensen die links of rechts voor staan en ga zo maar door.

In Schiedam/Rotterdam (beetje op de grens) zit een vrij grote Daka-sport waar ze wel een aardige collectie wintersportspullen hebben. Kundige mensen en prima service, ik heb daar zelf mijn skischoenen gekocht en ben daar echt enorm goed geholpen. Ze gaan ook niet gelijk voor het duurste, maar ze pakken iets wat goed aan jouw wensen voldoet. Al is het product wat goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
koop NU NIKS.

Ga op wintersport en huur daar een snowboard.
Bij de meeste verhuurders kan je elke dag een andere uitproberen. Zo kan je voor relatief weinig geld verschillende boards uitproberen.

Daarna kan je in Nederland een board naar keuze kopen.
Dan weet je ook, wat je fijn vind of wat je past.