Wat is een goede camera om skateboarden mee op te nemen?

Budget ligt rond de €200, alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bmx en een maat van me heeft een canon legria gekocht. Weet niet precies welke maar het is wel een goeie. Daarna heeft hij er nog een opteka skater set erbij gekocht met een soort hendel om goed te filmen en een lamp. En hij heeft er nog een opteka fisheye bij gekocht. Ze zijn echt niet zo duur maar wel goeie kwaliteit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke thanks! Kun je misschien aan je vriend vragen wat voor camera die heeft als je wilt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een gopro camera. Dit is een camera die je bijvoorbeeld op een helm vast kan maken en makkelijk.
- snowboarden
- skien
- skateboarden
Dat soort dingen kan filmen.
Kijk anders even op youtube.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
GoPro is inderdaad ook goed spul!
Een andere vriend van me heef er ook een die hij op zijn bmx helm kan zetten. GoPro is wel best duur. Het is daarmee meer de bedoeling dat je jezelf filmt in actie in plaats van dat je bv anderen filmt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van wat voor perspectief wil je opnemen?

Antwoorden (2)

Kijk eens naar GoPro.
Op youtube vind je diverse filmpjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meest gebruikte camera is een GoPro.
Aangezien je budget kom je bij de GoPro HD 1080p Wide-Hero uit.
Hij filmt 1080p en kan tot 32GB geheugenkaartjes in.

Bekijk hier meer info ->
http://www.v-nix.nl/go-pro-hero-full-hd-helm-surf-auto-motor