Is het 's morgens om 7.00u druk in het zwembad met banen trekken?

Ik neem aan dat dat in elk zwembad ongeveer gelijk zal zijn. Ik was er gisteren om 19.00u en toen was het erg druk. Zou dat om 7.00u minder zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kun je informeren bij het zwembad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh ja, goed idee

Antwoorden (3)

Dat ligt er aan. In ons zwembad is het heel populair om zo vroeg te zwemmen, een vrij grote groep ouderen doen dat dan. In de zomer buiten en in de winter binnen.

Je komt er snel genoeg achter als je een keer gaat kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet buiten in de winter?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL nee dan is het buitenbad dicht maar 1 april gaat het open en 1 okt dicht en wat voor temperatuur het ook is: ze zijn er! Er stond een heel stuk over in de krant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet ik. Op zo'n 20 km van mijn huis is er ook één 's winters open. Is echt heel erg lekker (serieus).
Bij ons is het juist erg rustig.
Een handjevol vaste zwemmers zijn er dagelijks.
Je zou het een keer moeten uit proberen.
PS bij ons verschilt het ook, welke dag van de week. Op vrijdag is het drukker.(groepje ouderen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En bij ons is het echt druk veel mensen die voor het werk nog even wat baantjes trekken begreep dat dit populair is