Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goeie joggingschoenen?

Ik zoek goede schoenen om te joggen, waar moet ik op letten, welk merk heeft goede joggingschoenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het beste kun je naar een hardloopwinkel gaan en je daar laten adviseren.
Ze bekijken de vorm van je voet en je loophouding en passen daar de schoen op aan.
Reken op 100-120 euro voor een goede schoen, merk weet ik zo snel niet, vaak Nike of asics
(Lees meer...)
Ritsuka
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor jou antwoord :) Dat is eigenlijk het probleem, bij ons in de buurt is geen goede hardloopwinkel, wel een gewone sportzaak maar daar kreeg ik de vorige keer schoenen (Nike) waarvan de bovenkant van de neus schuurde, ik heb er nooit graag op gelopen.
Daar wil ik dus op letten deze keer, ook een goede verende zool wil ik hebben maar misschien zijn er andere joggers hier die meer tips hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je buiten je buurt gaan shoppen!
Het antwoord is de enige juiste +
Ritsuka
13 jaar geleden
Dan ga je met de trein/fiets/auto naar de dichtsbijzijnde stad waar ze wel zo'n winkel hebben. Heb ik zelf ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke dan.. Jullie hebben me overtuigd.. Dat word dus een dagje eindhoven :p
Thanx voor jullie acties

Andere antwoorden (1)

in de AS Adventure helpen ze wel goed mee en geven ze raad, in die van Lochristi hebben ze een loopband om te testen wat er goed is (misschien in nog andere Adventure winkels ook)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing