Hoe moet ik beginnen met training?

Ik doe op het moment 20 pushups en 20 sit ups in de ochtend en avond. Ik lees nu net dat je ook moet opletten voor je rug enzo? Hoe zit dat allemaal?
Heeft iemand een idee voor een training? Ik wil gewoon een strak lichaam krijgen. Liefst een wasbordje (na tijd, ben geduldig) mooie biceps en borstspieren.
Ik heb wel conditie, ik doe wekelijks aan freerunning en elke dag ga ik hardlopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
11 jaar geleden
Zorg ook dat je voeding goed is
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoe oud ben je? Ik zou proberen iets meer krachttraining toe te voegen, en oefeningen en spiergroepen afwisselen.

Antwoorden (2)

Neem een abonnement bij de fitness in jouw buurt, laat ze voor jou een schema maken. Als je mooi wil zijn moet je ook je benen trainen anders zie je er heel raar uit. Een wasbordje is vooral een laag vet percentage hebben. Dit behaal je door HIIT te doen met bijvoorbeeld touwspringen. Dan ga je een minuut springen en dan halve minuut rust. Dit dan kwartier tot half uur doen 3 keer per week. Vooral veel eiwitten eten en drinken zodat je makkelijk spieren kan maken. Drink alleen nog maar melk en iedere dag een bakje van 500 kilo kwark, maak na het avond eten dat je moeder maakt zelf nog een keer ei of vlees en bij het fitnessen kun je beter barbells en dumbells gebruiken dan de toestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik denk dat je 500 gram kwark bedoeld, 500 kilo moet je flink eten :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt haha oeps
Een training begin je met een warming-up!

http://www.sportzorg.nl/upload/Files/Algemene%20warmingup.pdf