Waarom is er zo weinig damesvoetbal op de tv te zien?

damesvoetbal

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Voetbal is altijd zo'n typisch mannending geweest.
Uitzonderingen daargelaten. Pas sinds een paar jaar wordt vrouwenvoetbal serieus aangepakt en daardoor
stijgt ook de belangstelling en interesse.
De media volgen de hypes uiteraard op de voet en daarom wordt de wedstrijd vandaag natuurlijk rechtstreeks uitgezonden.
Als de leeuwinnen zo goed presteren, stijgt ook de
algehele belangstelling voor de sport en daarmee
de aandacht op TV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk omdat er weinig opnamen van worden gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er minder aandacht voor is,terwijl het vrouwen voetbal de laatste tijd kwalitatief met sprongen vooruit is gegaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is minder vraag naar en om die rede minder aanbod.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk dat dit gaanderweg zal veranderen nu dat vrouwen zich meer laten horen en zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat ze bang zijn. Het vrouwen voetbal kwalitatief beter dan mannen voetbal.
Bovendien zijn vrouwen sportiever en minder snel agressief dan mannen.
Ze zijn gewoon bang om tegen hun ego aangetrapt te worden.