Zijn er in Nederland en omgeving plekken waar alleen vrouwen mogen zonnen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
ItisILeClerc
10 jaar geleden
laten we hopen van niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je als vrouw alleen ligt te zonnen, zien sommige mannen dat als een vraag om versiert te worden. Ik wordt dan vaak lastig gevallen. Dat vind ik jammer want ik heb echt wat zon nodig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet een bordje naast je neer waarop staat dat je niet wilt worden aangesproken. Bijv. 'Ik lig hier te genieten van de zon. Wilt u mij niet storen aub?!'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat trekt ook weer aandacht... Ik hoopte op een relaxte manier ergens te kunnen zonnebaden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Balkon of achtertuin werkt meestal wel goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je gewoon relaxt wilt zonnebaden, dan ga je naar een leuke plas of strand. Doe daar je ding. Mocht iemand je onverhoopt aanspreken, dan zeg je dat je niet geïnteresseerd bent, daarna negeer je hem of haar indien je eerste mededeling niet afdoende was.
Doe eventueel dopjes (al of niet met muziek) in je oren zodat je niet afgeleid wordt door allerlei geluiden.
Als je op een bepaalde plek regelmatig hebt dat mensen tegen je aan beginnen te kletsen, ga daar dan niet meer heen. Zoek een andere plek, kan vaak best aan hetzelfde strand, of zoek een heel andere locatie.

Antwoorden (1)

Die zijn er niet. Je kunt wel laten merken aan mannen dat je niet geïnteresseerd bent en ze verder gewoo
n negeren.