Waar grote waardecheques bestellen?

Weet iemand of je op internet van die grote waardecheques kan bestellen, waar je met een viltstift het bedrag en doel kan invullen?

(ja ik weet dat ik ze ook zelf kan maken, maar dat is niet mijn vraag)

11 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

Ik zou het bij een drukker proberen na te vragen.

Of maak een vector ofzo in Photoshop en laat dit door een drukker op een shard stuk karton drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
walter
11 jaar geleden
Het zelf maken komt dan toch op mij neer.. en bij de onze drukker wordt het max A3-formaat. En belangrijker, ivm tijdgebrek wil ik kunnen zeggen: daar en daar kan je hem kant-en-klaar kopen, op een redelijk formaat. Vandaar dat zelf maken geen optie is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je tijdgebrek hebt denk ik ook niet dat als je ze ergens moet bestellen (al dan niet kant en klaar) dat je ze dan op tijd hebt.