Wat moet je doen als je voor een wedstrijdt zenuwachtig bent?

Ik ben altijd zenuwachtig en dat is heel irritant wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.5K

Antwoorden (9)

Water drinken
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn ook kalmerende druppeltjes! Dat wordt niet als doping gezien :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het beste rustig inademen en uitademen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een plek in je hoofd waar je fijn voelt. En rustigademen en tegen jezelf zelf zeggen dat je het kunt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat die wedstrijd gewoon doorgaat, of je nou zenuwachtig bent of niet? Dus waarom zou je het wel zijn? Zonde van je energie. Want er verandert niets of je nou wel of niet nerveus bent.

Ga de avond daarvoor op tijd naar ben en ontbijt
's morgens op je gemakje.
Net voordat de wedstrijd begint een paar keer diep ademhalen, heel rustig. En dan gó!

Een wedstrijd is altijd spannend. Niet alleen voor jou en het team, maar net zo goed voor de tegenstanders. Dan je een wedstrijd mag spelen betekent dat het nivo behoorlijk is. Eigenlijk moet je daar van genieten! Dat je al zover bent gekomen.

Weg met die zenuwen..nou ja, een beetje mag. Maar meer ook niet. Is niet nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de wc gaan helpt bij mij soms,
Uitgerust een wedstrijd spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diep ademhalen, doen alsof je ergens anders bent of bv een gelukspoppetje meenemen. Bij mij helpt het ook om te bedenken wat er gebeurt als het mislukt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heey, ik had altijd t zelfde...
maar wat ik deed staat hieronder n beetje hetzelfde vermeld...
Op tijd naar bed [ dan ben je goed fit ] .
S'morgen goed ontbijten
en als je echt zo zenuwachtig bent , ga naar je team toe en maak een Yell om het niet meer te zijn bijv.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat zien dat je een kerel bent.