Hoe lang duurt een honkbalwedstrijd, ik ga dit werkende naar het EK toe de wedstrijd begint om 19.30 maar 04.00 moet ik werken en moet ik geslapen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
4.4K

Antwoorden (2)

Er worden 9 innings gespeeld, onafhankelijk van de tijd. Dus je weet het nooit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan heel lang duren. Langste wedstrijd ooit duurde zo'n 8 uur en ging over 33 innings.

Toegevoegd na 18 minuten:
Als je om 4 u ('s nachts dus) moet werken, zou ik de wedstrijd opnemen en om 19:30 naar bed gaan. Je komt dan net wel, net niet aan je 8u slaap. Na je werk kun je dan op je gemak die wedstrijd kijken.