Ik wil graag zwemmen. Maar mijn hand mag niet nat worden. Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
6.3K

Antwoorden (5)

Bijna onmogelijk. Maar probeer het volgende: eerste handschoen, latex handschoentje Wibra (6 voor een euro) daarna een wetsuit-handschoen en dan de rand met je arm afplakken met ducttape:

http://www.wetsuit.nl/products.php/Handschoenen-1
http://www.topa-verpakking.nl/tape-plakband-lijmen-nieten/speciaal_tape/duct-tape

Of minder kostbaar: Plastic zak (liefst dubbel) om je hand doen, postelastiek om de pols en aftapen met ducttape.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap niet egt waarvoor je zou zwemmen als je hand niet nat mag worden. Maar dan zou ik ergens gaan zwemmen waar niet zo veel mensen zijn en niet zo diep is zodat toch je hand niet nat kan worden. maar ik ben bang als je toch gaat zwemmen dat je hand sowieso nat gaat worden. Stel maar eens voor als je kramp gaat krijgen. Ga anders naar het strand en ga lekker zonnen ! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er bestaan plastic hoezen voor als je in het gips zit voor je benen en armen voor als je de douche gebruikt bij de apotheker maar of je er mee kunt zwemmen kan je daar eventueel vragen weet wel dat het helpt met douchen en dat het gips niet nat wordt

Toegevoegd na 1 minuut:
heb nog even voor je gezocht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de apotheek kan je speciale beschermers kopen voor gipsverband. Toen ik mijn voet gebroken had ging ik er altijd mee in bad of onder de douche. Je gips wordt echt niet nat. Het ziet er uit als een soort ruime plastic want en heeft als afsluiting een (latexvrije) rubberen ring die gemakkelijk over het gipsverband rekt en waterdicht afsluit
De beschermhoes is gemaakt van polyvinyl en is erg duurzaam. Hij is ondoordringbaar door water en kan gewoon blijvend worden gebruikt.
Hij is echt de moeite van de aanschaf waard.
11 jaar geleden
Hallo, je kunt misschien een diepvrieszakje eromheen doen en met een elastiekje vastmaken, ik hoop dat je er iets aan hebt!
Veel succes verder