welke nederlandse hengelsportwinkel verkoopt hook covers? plastic capjes die je over de dreggen van je kunstaas plaatst ?

hook covers zijn kapjes die je over de dreggen van je kunstaas plaatst zodat je gen haak in je vingers kan krijgen, ook heb je geen last meer van kunstaas dat ik elkaar blijft haken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Ik weet niet precies wat je bedoeld maar misschien kun je ze op deze site vinden http://www.tackleshop.nl hier bestel ik het meeste van mijn visspullen.