Wie heeft ervaring met fitnesscentra van Basic Fit?

Ik zit erover te denken om aan de fitness te gaan. Qua prijs is Basic Fit de beste keus, maar hoe zit het met bijvoorbeeld de begeleiding? Krijg je een workout schema, of moet je zelf maar zien wat je doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Toevallig heb ik een paar jaar gesport bij Basic Fit.

Eerst maar de pluspunten:
- inderdaad goedkoop
- in elk geval waar ik sportte ruime openingstijden
- prima apparaten etc., alles is er en alles doet het
- netjes ingericht en schoon
- niet te druk

De minpunten die ik heb ervaren:
- geen douche oid. (wel kleedruimte)
- geen begeleiding (wel schema op papier verkrijgbaar)
- geen groepslessen

Zelf liep ik niet zo aan tegen deze minpunten, het waren niet de dingen die ik belangrijk vond. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Mijn grootste probleem met Basic Fit was dat ik niet van ze af kwam toen ik vanwege een verhuizing mijn abonnement wilde opzeggen. Het heeft me acht maanden en veel frustratie gekost om mijn geld terug te krijgen! Ik moet zeggen dat de medewerkers erg behulpzaam waren hierin, maar dat zij zelf hun eigen hoofdkantoor niet konden bellen. Ik heb begrepen dat dit soort administratieve problemen veel vaker voorkomen, maar dat het wel is verbeterd de afgelopen jaren.

Afhankelijk van wat je zoekt kan Basic Fit een goede keuze zijn. Let alleen dus wel goed op wanneer je abonnement afloopt, zodat je deze op tijd opzegt mocht je dat willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje voor het antwoord :)