Kent iemand een zwembad voor recreatief zwembad in Den Haag? *met OV bereikbaar*

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Wel iets buiten den haag,( wassenaar) maar de bus stop voor de deur...
Het tikibad in duinrell
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"De Houtzagerij", in de Hobbemastraat in Den Haag. Daar kan je komen met de tram, nummers 11 en 12.

Het bezit drie zwembaden. Het grote bad loopt van 80 cm tot 2 meter diep en bezit 4 jetstreams. In het ondiepe bad (20 tot 80 cm) is er naast 4 jetstreams, ook een waterspuwende draak. Het peuterbad, met regenpaddenstoel, is 20 cm diep.
In de centrale hal zijn een restaurant en speelhoek. Je hebt er goed zicht op de baden.

Toegevoegd na 7 minuten:
En Zwembad Overbosch heeft vijf baden, waaronder een wedstrijdbad, een peuterbad en een recreatiebad met wildwaterkreek, fonteinen en waterbedden. Je kunt ook lekker ontspannen op de bruisbank. Het is te vinden op de Vlaskamp. Daar kan je komen met tramlijn 6.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met tram 6 kom je makkelijker bij De Houtzagerij. Uitstappen bij halte vaillantlaan (vanaf Den Haag CS de 5e halte). Met tram 11 en 12 moet je toch nog een stukje lopen.