Is dit echt mogelijk? Zie filmpje in beschrijving.

http://www.dumpert.nl/mediabase/1469761/dd24cca4/van_it_nerd_naar_patser.html

Toegevoegd na 12 minuten:
Er staat wel bij hoelang 'ie dr over gedaan heeft. 365 dagen.

12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij kijkt anders wel elke keer precies hetzelfde...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alhoewel, heb het idee dat ie op het eind een heel andere kop heeft dan in het begin.

Antwoorden (5)

Ja, ik vermoed van wel. Jammer dat er niet bij staat hoe lang deze man hierover heeft gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dat kan maanden duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yep, maar niet binnen een paar maanden natuurlijk

flink trainen (juiste oefeningen), voedingsschema aanpassen (eiwitten vooral), voldoende zonnebanken, en natuurlijk een grote collectie boxershorts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
noodgeval, dus perse en met alle geweld nu?
Antwoord op de vraag is dit mogenlijk ..... JA.
er gaat echter een redelijke tijd overheen. Bij dit soort dingen wordt er elke week een foto gemaakt.
Dit fenomeen is ook bekend bij zwangere vrouwen die elke week een foto van hun buik laten maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan! Op mtv heb je ook van dat soort progamma's waar ze wat dikkere mensen of nerds tot een heel erg cool iemand laten veranderen! die gene krijgt dan ook helemaal spieren enzo. Ze zien er ook beter verzorgd uit!