Ja.

"Ook andere landen kennen dergelijke eigen 'huizen' tijdens de Olympische Spelen. Veelal zijn deze niet zo breed opgezet en meer een promotie- en informatieplek voor het desbetreffende land c.q. bedrijfstak."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland_Heineken_House

Toegevoegd na 2 minuten:
"Tijdens de Spelen zijn er genoeg redenen voor een goed feestje, het Holland Heineken House is daarbij natuurlijk internationaal bekend maar andere landen weten ook wat feesten is. Niet alle locaties zijn gratis beschikbaar en moeten vooraf worden gereserveerd. Een aantal voorbeelden uitgelicht.

Trinity House – Oostenrijk
Met als locatie het Trinity House hebben de Oosterijkers een mooie locatie voor alle VIPS, media, atleten en fans gedurende Spelen. De toegang is gratis dus wie de Oostenrijkse cultuur wil proeven tijdens de Spelen is van 26 juli tot en met12 augustus welkom.

Somerset House – Brazilië
Over vier jaar zal Brazilie het toneel zijn voor de Spelen van 2016, maar wie zolang niet kan wachten kan een bezoek brengen aan Casa Brazil in het Somerset House. Het is tevens de locatie die het langsgeopend is, namelijk van 21 juli tot en met 8 september.

East Thames House – Kenia
Kenia heeft in Londen voor het eerst in de historie een eigen locatie vlak bij East Gallery in Stratford. Hier kan je gratis de cultuur proeven met verschillende sporten, toerisme en kunst.

The Queen Elizabeth II Conference Centre – Italië
Naast het Holland Heineken House hebben de Italianen wellicht de beste locatie voor een goed feest. Omringt door attracties zoals de Big Ben, Westminster Abbey en de Londen Eye combineren de Italianen naar eigen zeggen de lekkerste wijn met het beste eten en bekende artiesten."

http://www.sportnext.nl/berichten/20120726_handleiding_voor_de_spelen_1_wifi_spots_en_fanlocaties

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh nog mooier, een overzicht van alle huizen inclusief map waar ze te vinden zijn:
http://www.visitlondon.com/london2012/national-hospitality-houses-for-london-2012