Waarom kan ik niet the sims opstarten?

Ik heb vandaag de uitbreidingspakket van the sims deluxe proberen te installeren maar na het installeren kreeg ik zo van een melding: ''we hebben gemerkt dat je nog een ander uitbreidingspakket na de sims beestenboel hebt geinstalleerd, om dit goed te laten werken zullen wij nu je installatie updaten''. daarna ging ik het updaten, toen dacht ik dat het lukte. Ik klikte op ''Spelen'' hij startte op met de logo, daarna ging die logo weg en startte hij niet meer op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Alles verwijderen en opnieuw installeren is de oplossing
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik ook gehad, en ik had dat hij dan het uitbreidingspakket wilde deinstalleren. Hier kan je volgensmij niks aan doen; de computer is te nieuw voor het spel (want Sims1 is al een aantal jaren oud).