Hoe krijg ik een figuur van een Victoria's Secret model?

Aangezien ik niet veel meer mag afvallen qua gewicht/gezondheid, wil ik weten wat de beste manier is om strak en gespierd te worden.. zonder echt breder te worden en/of "dikker".
Momenteel doe ik cardio in de vorm van joggen.. maar het vetje op de buik verdwijnt maar moeizaam..maar wil verder niet echt afvallen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Antwoorden (2)

Krijg je niet, er is maar iets van 1% van de wereldbevolking die er zo uit kunnen zien.

Ik heb eens gelezen wat ze op een dag doen, ze eten echt hypergezond, en sporten elke dag een paar uur met een personal trainer.
Vlak voor een show halen ze vaak ongezonde toeren uit, zoals een dag niks meer drinken, zodat ze net wat strakker lijken. Heel ongezond, niet doen dus!!

Toegevoegd na 3 minuten:
Hun lichaam is hun werk, dus de tijd die jij besteed op school/werk, staan ze in de sportschool. Niet haalbaar dus.

Je kunt je figuur wel wat aanpassen op een gezonde manier. Om wat strakker te worden moet je krachttraining toevoegen aan je schema. Meer spieren = meer vetverbranding.
Combineer dit met clean eating met voldoende eiwit, en je buikje kan strakker worden.

Let op, het word waarschijnlijk nooit als in de bladen, dat is photoshop, goede belichting en vaak ongezonde praktijken om voor de foto strakker te lijken.

Toegevoegd na 4 minuten:
En zorg vooral dat je genoeg eet, minstens 1500 kcal. Eiwitten, volkoren producten, noten, groente, fruit etc.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tips! En ik ga geen rare fratsen uithalen hoor.. ! Krachttraining dus..
Wat bedoel je precies met "Clean Eating" behalve dan veel eiwitten..??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En photoshop is their friend. Bedenk dat voor fotosessies alle oneffenheden bewerkt worden in een bewerkingsprogramma. Die modellen worden zo ideaal neergezet dat het niet eens haalbaar is voor welk mens ook. Dus laat je daardoor vooral niet misleiden.
Ritsuka
11 jaar geleden
Korte uitleg van clean eating: http://blogilates.com/nutrition-2/how-to-start-eating-clean Zoveel mogelijk vers, en flink minderen met fabrieksproducten, pakjes, zakjes, suiker en zout.
Dus in plaats van een sprits of ander koekje, neem je iets als ongezouten nootjes of een gekookt ei of een stuk fruit als tussendoortje.
Ritsuka
11 jaar geleden
Als je tips wilt over het eten en sporten, soort schema maken ofzo, kan ik je wel helpen om een beetje iets op te stellen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Streef naar 1-1,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht.
Eiwitrijke producten: http://www.fitnesstreats.com/2012/04/what-does-20-grams-of-protein-look-like/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
clean eating :In het nederlands als je dat makkelijker vind dan engels
kijk eens op :
www.ingevanhaselen.nl
Ritsuka
11 jaar geleden
Klopt, de site van Inge is ook erg goed.
Ik houd mij daar niet helemaal aan, van haar mogen producten als melk, yoghurt en volkorenbrood ook niet, maar dat eet ik gewoon met mate.
Maar ik eet inderdaad een soort havermoutontbijt en maaltijdsalade zoals zij ook aanraad :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hier het bewijs.....
http://www.telegraaf.nl/vrouw/mode_beauty/12489804/__Victoria_s_Secret_model_zwaar_gephotoshopt__.html
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat is eerder een photoshop fail haelenaar, maar er word inderdaad veel photoshop gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Teveel Ritsuka. En veel vrouwen trappen erin. Ze willen zich meten met een lichaam dat niet bestaat.
Ritsuka
11 jaar geleden
Yep, ze vergelijken zich met mensen bij wie hun lichaam hun werk is, die allerlei personal trainers, visagisten en stylisten om zich heen hebben, op het fraaist worden gefotografeerd na iets van 1 1/2 uur in haar en makeup en dan nog eens photoshop.
ga langs een goede sportschool en vraag daar voor een goed uitgebalanceerd sport schema allen joggen gaat dat "vetje"er niet af daar heb je toch helaas andere oefeningen voor nodig mocht je in de buurt van zoetermeer wonen zou ik zeggen snowworld daar train ik zelf ook allemaal opgeleide instructeurs