Kunnen Sponsor-aanbiedingen via youtube echt zijn?

Ik heb een tijdje geleden een reactie op een filmpje van mij op youtube gekregen of ik geinteresseerd was in een sponsor, ik heb dit echter genegeerd omdat ik ervan overtuigd was dat dit niet zou gebeuren, nu zeggen vrienden van mij die bekender in dit gebied zijn dat ik er echt op moet reageren omdat zij zeggen dat dit echt kan zijn. Kan dit dus? Zou ik ook op een of andere manier hierin opgelicht kunnen worden?
In het filmpje doe ik flatland bmx, ik ben 16 maar erg goed voor mijn leeftijd en mijn vrienden zeggen dat het hun niet zou verbazen dat ik een sponsor krijg, kan ik op dit gebied wel een sponsor krijgen? Ik doe nog geen wedstrijden omdat deze er weinig zijn (wil ik wel gaan doen) en het is geen sport die ik doe met een vereniging.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Zolang je zelf je verstand bij elkaar houdt kun je er best op ingaan.
Met verstand bij elkaar houden bedoel ik dus: Overleg met je ouders, en bespreek niets zonder hen. Dus geen stiekeme afspraken met de sponsor
ga er zelf geen geld in stoppen als die sponsors dat vragen.
Nooit over een nacht ijs gaan, dus niet tekenen voor je alles precies weet.

Toegevoegd na 8 minuten:
En of er mensen zijn die dit echt willen sponsoren, dat weet je pas als je ze spreekt. Heb je de namen al gegoogled? van die eventuele sponsors dus.
Misschien word je dan wat wijzer
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, dit snap ik maar zouden er mensen zijn die mensen in zo'n soort sport sponsoren?
anneliez
11 jaar geleden
geen idee, ik zou eerst dat filmpje moeten zien om te weten over welke sport het gaat, ik ken m niet eens.
maar je hebt(bijna) overal mensen voor
anneliez
11 jaar geleden
oke weet nu waar het over gaat ;)