Waar kan ik naar toe om wapens te schieten of te proberen?

Moet ik dan naar een schietvereniging? ik wil het wapen niet meeneemen. ik wil het gewoon proberen hoe het is om met een wapen te schieten.

in de buurt van Twente

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Almelo
http://www.sdvv.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Join the mafia.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Syrie, Afghanistan, Irak, Sudan.
(Oh nee, is niet in de buurt van Twente)

Antwoorden (3)

Je zou echt naar een schietvereneging moeten. Zelf binnen de verenigingen zijn er verschillende regels.

Enschede - lonneker zit er een
Almelo schietbaanweg namen van de verenigingen weet ik zo niet.
Deze verenigingen hebben
Diverse disipline .
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zult echt naar een schietvereniging moeten gaan of dienst nemen in het leger. In Enschede:

http://www.sveenl.nl/

En daar vragen of je een keertje kan komen proefschieten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zocht ik e&l ;)
Je mag nergens een keertje komen schieten, je moet een opleiding volgen als je lid wordt en boven de 16 moet je een VOG overhandigen.

Met een groep kun je (tot mijn verbazing) wel terecht: http://www.sveenl.nl/schietfestijn dus misschien moet je een paar vriendjes ronselen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet helemaal
Waar pelle, e en l is best een
Strenge vereniging maar bij veel verenigingen mag je wel als (aankomend) lid komen
Schieten. Bij mijn vereniging wel
Alleen begin je met lucht pistool
Of geweer.
Als je lid wil worden krijg je begeleiding naar een tijdje mag je vrij schieten. Een jaar met lucht en daarna kun je weer begeleiding krijgen voor vuur te schieten. Vog heb je wel overal nodig om
Lid te worden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2cauly vraagje: Ik zit bij de Kmar en ben dus vuurwapen getraind. moet je dan ook eerst nog met een lucht pistool schieten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan het niet vinden op de site 2cauly.