hoe kun je het beste snel goed leren skeeleren?

ik wil met mijn hond gaan skeeleren omdat hij veel beweging nodig heeft en ik ben altijd heel veel tijd kwijt als ik met hem ga lopen. ik heb vroeger wel een paar keer geskeelerd maar ben er nooit echt goed in geweest. ik wil wel graag goed kunnen skeeleren. weet iemand hoe ik snel goed kan leren skeeleren zonder dat ik bij een skeelerclub hoef?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Skeelers aantrekken en oefenen, oefenen en oefenen. Je zal het leren met vallen en opstaan, maar uiteindelijk heb je het onder de knie. Je zult zien: oefening baart kunst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon oefenen en kan je al schaatsen?? Hele goeie basis daarom Kan ook in de winter ge-oefend worden hup met die schaatsen op het ijs