Top tennisspelers zijn tegenwoordig lang. Nederlanders zijn ook lang. Waarom zijn er dan niet veel meer Nederlandse topspelers??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tennis
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een koe is een dier met vier poten, dus een dier met vier poten is een koe... Perfect spreekwoord in dit geval. :)
Kimath
13 jaar geleden
mooi gezegd ivar!

Het beste antwoord

En om in de top te staan hoef je niet persé lang te zijn. Justin Henin heeft jaren op nummer 1 gestaan. Ze is 1,67 lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat lang én goed niet perse hoeven samen te gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om een top tennisser hoef je niet perse lang te zijn ;) Techniek en kracht is veel belangrijker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die twee factoren zijn 'spurious', ze gaan wel over hetzelfde, maar ze verklaren elkaar niet.
Alle moeders zijn vrouwen, maar niet elke vrouw is moeder - omdat daar toch meer voor nodig is dan 'alleen' vrouw zijn.
Om toptennisser te worden is meer nodig dan een flinke lengte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het regent, zijn de straten nat. Als de straten nat zijn, hoeft het nog niet te regenen.
(Denk bijvoorbeeld aan een gevecht met waterballonnen of een straatveger die de straat schoonspuit.)

Ofwel: dat Nederlanders lang zijn, wil niet zeggen dat ze massaal op tennis zitten of er goed in zijn!