Als je goed kan karten wat moet je dan doen om verder te komen in die sport?

En eventueel nog hoger klimmen in de autosport.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cursussen volgen en aan wedstrijden meedoen.

Het beste antwoord

Wordt lid van een kart vereneging en dan krijg je ook automatisch kampioenschappen en vele wedstrijden .
En als je dan echt goed bent dan kun je meedoen aan de nederlandse kampioenschappen .
En dan komen hopelijk de aanbiedingen binnen om voor een nog beter team te gaan rijden .
En wat ook belangrijk is om een sponsor te zoeken om je te steunen met goed materiaal en in de reiskosten .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (1)

Wilt je echt verder gaan en hogerop komen in de kartsport? Dan is veel trainen en het deelnemen aan wedstrijden noodzakelijk.