Me bmx stuur is verbogen , wat nu?

Mijn bmx stuur is verborgen , zal ik een nieuwe kopen of terug buigen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (4)

Best een nieuw kopen,want anders blijf je daar met een zwakke plek zitten en kan het stuur op die plaats eventueel afbreken.
fremar
12 jaar geleden
Ai dat is vervelend, mijn bars zijn gisteren ook bescheurd..
Ik zou bij soulcycle, urban assault of pauls boutique een nieuwe kopen, licht eraan of je flatland of street doet. Ik rij nu flatland met een street bar. Als je flatland doet en een street bar neemt moet hij erg weinig backsweep hebben trouwens.
Als je street doet heb je trouwens genoeg keuze bij soulcycle,
Terugbuigen is denk ik geen goede optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooow ja ik zat ook aan te denken om cult te gaan kopen. Terug buigen word die waarschijnlijker alleen maar slechter van. Bedant
Ik zou een nieuwe kopen,ik heb dit ook gehad en op een gegeven moment brak hij af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit er nog garantie op? Dan is het gemakkelijk om een nieuwe te krijgen, Misschien kan je naar de fabrikant gaan en vragen of ze je willen helpen (ook als je geen garantie hebt)