Waar kan je het beste heen gaan als je een dagje iets wil gaan doen? zie uitleg

Waar je met een grote groep heen kan volwassenen en kinderen, dacht zelf iets als bowlen maar er moet ook iets bij zitten voor kleine kinderen dat die zich ook goed kunnen vermaken leeftijd van 1 tot 7

Iemand ideen? Liefst in overijssel en ook niet extreem duur

Toegevoegd na 13 minuten:
bedoel iets waar volwassenen wat aan hebben en de kinderen ook, kinderen zijn 1 van 1 jaar 2 van 2 jaar 1 van 4 en 2 van 5 en 1 van 7

bedoel geen dierentuin of iets dergelijks

maar wel bedankt voor de antwoorden die al zo snel zijn gegeven

Toegevoegd na 14 minuten:
en iets van 18 volwassenen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
3.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Urk?

Het beste antwoord

Je kunt met een groep een dagje naar Giethoorn gaan. Je kunt bijvoorbeeld een heerlijke lunch nemen in een van de vele restaurants en aan sluitend een rondvaart maken door Giethoorn en over het meer. Dat hebben wij vorig jaar gedaan met een groep volwassene en kinderen van 2, 4 en 6 jaar.

Toegevoegd na 21 uur:
http://www.rondvaartingiethoorn.nl/

http://www.smitgiethoorn.nl/nl/Welkom/

http://www.zuideinde.nl/zuideinde/zuideinde.html

http://rondvaart.vandaagopstap.nl/activiteiten/6246/De-

Rietstulp-Rondvaarten-Giethoorn/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou ik mogen vragen wat de kosten zo ongeveer zijn van een rondvaart boot door giethoorn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dag Rietje,
Ik heb een aantal links toegevoegd. Dan kun je zelf een neuzen wat er zoal is. Er zijn veel bedrijven die arrangementen hebben. Sommige bedrijven bieden nog meer, zoals een fietstocht, puzzeltochten enz. Voor elk wat wils.
Wij hebben toen gekozen voor een lunch bij Smit, en aansluitend een rondvaart door datzelfde bedrijf.
Ik weet niet meer wat het kostte, maar de prijzen kun je vinden op de sites.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groet, Bessy

Andere antwoorden (5)

Dierenpark?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe klein zojuist., de jongsten? Via vakantieveilingen.nl kan je, hele leuke luxe dagjes uit voor weinig..misschien een optie om even te checken. En bowlen met die slurven in de goot..kids vinden het geweldig!! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site van dagje weg.nl staan 16 ideeën voor kindergroepjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uuuhm duinrel zoiets is voor iedereen leuk vind ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar het aquadrome in enschede .