Hoe werkt geocaching

Wij willen graag geocaching doen. Heb al een programma gedownload op mijn iPhone. Maar wat voor formaat moeten we zoeken en zit het onder de grond of ergens verstopt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geocaching is de bomb! Ik wens je heel veel plezier en hoop dat je meerdere mensen in je omgeving kunt blij maken met deze toffe bezigheid.

Het beste antwoord

Hallo ik ben geochacer en gecache door heel Nederland gechaching is een spel gespeeld door heel de wereld je hebt natuurlijk de app ook nodig het gaat alsvolgst je hebt verschillende soorten caches traditionele caches en multicaches worden het vaak gebruikt deze ga ik uitleggen een traditionele Cache bestaat uit een doosje die ergens verstopt ligt begraven is verboden daar word je rechtstreeks naar toegeleid door de app een multicache bestaat uit verschillende punten die je moet bezoeken om achter de eindcache coordinaten te komen een Cache is een kistje waarin een logboekje zit waarin je je naam moet schrijven en soms wat cadeautjes die je moet ruilen tegen je eigen cadeatje soms zit er in een Cache ook een travel tag die kan je meenemen en moet je dan weer in een andere Cache stoppen zo reisd hij de wereld Rond àls je klaar ben met Cache moet je op internet of in de app een online log schrijven over je belevenissen er zijn minicaches aangegeven als 1 streepje vanaf 2 komen er doosjes met goodies voor meer info ga naar de site of mail me op Geoschuurbol@gmail.com
Bedankt.en misschien tot bij het Cache groet team schuurbol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijd je naar een punt, en binnen 10 meter van dat punt zit het verstopt. dit kan in de grond zijn, niet begraven. maar ook bijvoorbeeld in de holte van een boom zitten

Toegevoegd na 26 seconden:
Maar het kan bijvoorbeeld ook in de holte van een boom zitten*