Hoe vaak is Nederland europees kampioen korfbal geworden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Dat is vier keer geweest, in 1998 in 2002, in 2006 en in 2010

http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_kampioenschap_korfbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL, zo te zien kun je 2014 en 2018 ook al wel vast invullen.
Dan gok ik dat Belgie in die jaren waarschijnlijk ook weer tweede worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal ik niet te hard roepen. Belgisch korfbal is momenteel erg sterk:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar toch heeft NL ze in de finale op het WK enkele maanaden terug nog verslagen.