Is het de moeiete waard om op je 16e nog met zon sport (evenwicht MTB noem ik het maar) te beginnen? (link beschrijving)

http://www.dumpert.nl/mediabase/1774791/634317f8/freestyle_team.html

Dit lijkt me heel vet, ik heb een tijdje aan bmx gedaan maar kwam niet verder dan een bar spin. Kun je het leren of moet je perse talent hebben voor evenwicht en behendigheid van de fiets?

12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

als het je leuk lijkt is het zoiezo de moeite waard, en voor alles geld dat en beetje talent wel helpt natuurlijk, maar daar kom je pas achter als je het doet.

vaak is het wel zo dat jonge kinderen minder bang zijn om te vallen enzo en dardoor op de een of andere manier ook weer handiger zijn en minder vaak vallen.

zou het gewoon proberen als het je leuk lijkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een geweldig filmpje! Knap hoor, zoals ze dat doen.
Als het jou leuk lijkt om dat te doen, zou ik het zeker proberen! Waarom niet?
Er komt vast ook wel wat talent om de hoek kijken, maar dat geldt voor iedere (top)sport. Veel oefenen, en nog eens oefenen. Klein en gemakkelijk beginnen, en dan opbouwen. Net als skaten. En goede beschermende kleding aan voor eventuele valpartijen!
Succes en plezier!