Wij willen een dagje romantisch met zn 2en paardrijden, maar hebben dit allebei nog nooit gedaan. Waar kunnen wij dit doen voor dag?

Wonen zelf in omgeving Zwolle en omgeving Utrecht. Maar willen evt wel ergens heen rijden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Romantisch paardrijden als je dit nog nooit gedaan hebt is volgens mij een contradictie. Op een dier dat je slecht onder controle hebt rondhobbelen en enorme pijn aan je reet krijgen, lijkt me eerder tragikomisch dan romantisch. Misschien kun je een introductiecursus paardrijden doen of zo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens stippel, niet aan beginnen als je geen ervaring hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidelijke ware taal stippel ;-)

Antwoorden (2)

Ponypark slagharen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig...
Paardrijden als je dit nog nooit hebt gedaan en romantisch (lijkt me zonder begeleiding) is niet haalbaar. Misschien is dit een idee: http://www.dorp-spier.nl/index.php?id=19