Wat is de absolute populairste sport van het verenigde koninkrijk?

Informatie nodig om te controleren, eerder vandaag is mij verteld dat cricket populairder is dan voetbal...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

Voetbal is nog altijd de belangrijkste sport. Andere populaire sporten zijn rugby, golf en cricket.
fremar
12 jaar geleden
fremar
12 jaar geleden
Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voetbal want american football komt niet voor in engeland. Bedankt voor je antwoord! +

Andere antwoorden (1)

Voetbal zonder meer, alhoewel dat niet in alle delen van het VK zo is. In Wales b.v. zijn cricket en vooral rugby de populairste sporten. Horse racing is ook heel erg populair. The Grand National (paardenrace) is één van de best bekeken sportevenementen.